✉ office@proiect-dtac.ro
In functie de scop sau de tematica lucrarilor, afla care este lista cu acte necesare pentru certificat de urbanism. Citeste mai jos care sunt posibilele acte ce ti se pot solicita.
Certificatul de urbanism este un document care poate fi necesar unui proprietar pentru a putea finaliza diferite lucrari sau pentru a putea incheia cu succes proiectele in constructii. Se solicita pentru obtinerea autorizatiei si se poate solicita pentru legalizarea lucrarilor fara autorizatie. Este posibil sa ai nevoie de certificat de urbanism cand vrei sa schimbi destinatia imobilului ori doresti sa amplasezi o reclama luminoasa in spatiul comercial. Pentru teren, poti avea nevoie de certificat de Urbanism de informare, solicitat in vederea ridicarii unei constructii.
Acte necesare certificat de urbanism in scopul emiterii autorizatiei: extras de Carte Funciara, planuri cadastrale de incadrare 500 si 2000, Memoriu tehnic de arhitectura, acte de proprietate, copie dupa releveu. Proprietarul trebuie sa puna la dispozitie si copie buletinului. Daca proprietatea este inchiriata se poate solicita copie dupa contractul de inchiriere.
In cazul vilelor, caselor sau a spatiilor comerciale, suplimentar este nevoie de copie PAD in dosar. Planurile de incadrare in zona scara 500 si 2000 si extrasul de Carte Funciara pot fi obtinute online.
Iata cum arata cateva documente pentru obtinerea certificatului de urbanism pentru autorizatie: extrasul de carte funciara, planurile de incadrare la scara 500 si 2000 si planul PAD la scara 1:200
In acest caz, institutia poate cere copie a procesului verbal de constatare si sanctiune si copie a dovezii de achitare a amenzii. Acestea vor fi puse la dispozitie alaturi de extrasul de carte funciara, planuri de incadrare sc 500 si 1:200, ortofotoplan, memoriu tehnic de arhitectura, acte de proprietate, copie dupa releveu si buletin.
Certificatul de urbanism pentru lucrarile executate si sanctionate se emite in scopul autorizarii lucrarilor. Pasii pe care trebuie sa-i urmezi sunt: intocmire acte necesare certificat de urbanism, obtinerea certificatului, intocmirea actelor solicitate in certificat si depunerea lor.
Documente necesare certificat de urbanism in scopul informarii: planuri de incadrare 500 si 2000, extras de Carte Funciara, acte proprietate, copie dupa plan si ortofotoplan. Se va pune la dispozitie si o copie dupa cartea de indentitate a proprietarului si dupa caz, o copie dupa contractul de inchiriere.
Cand ai nevoie de certificatul de urbanism de informare? Cand ai teren pe care vrei sa construiesti, ti se va solicita eliberarea certificatului. In certificat se fac cunoscute reglementarile urbanistice aprobate in zona de care se va tine cont in vederea efectuarii lucrarilor.
Documentele de mai jos reprezinta un model de Extras de Carte Funciara, plan de incadrare la scara 500 si 2000, care au fost necesare pentru obtinerea certificatului de urbanism de informare. Toate cele trei documente au fost obtinute pentru un teren amplasat in Bucuresti.
Ti se poate solicita sa completezi o cerere tip pe care sa o atasezi in dosarul complet pentru emiterea certificatului de urbanism. Exista si o taxa pe care solicitantul va trebui sa o achite.
Mai multe despre obtinerea documentului poti afla de la echipa certificat de Urbanism Bucuresti. Pe noi ne poti contacta pentru proiectele solicitate in certificatul de urbanism obtinut: referate verificare, proiect dtac.